Plus
Wypróbuj konto Premium
0   Pozycje
#
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Cylinderek / tlok do Twojego motocykla

Sklep z częściami zamiennymi do motocykli - Wybierz swój model motocykla:
1
2
3
Zamów niedrogo motocykl Cylinderek / tlok
  • Safe Order 200 dni dla
    Bezpieczne Zamówienie 200 dni
  • Gwarancja najlepszej ceny Cylinderek / tlok
    Kupuj efektywnie!
Ogromny wybór marek Cylinderek / tlok motocyklowe online
Cylinderek / tlok dla Top marki motocykli
  • Cylinderek / tlok wysokiej jakości do BMW MOTORCYCLES
  • Cylinderek / tlok wysokiej jakości do HONDA MOTORCYCLES
  • Cylinderek / tlok wysokiej jakości do SUZUKI MOTORCYCLES
  • Cylinderek / tlok wysokiej jakości do YAMAHA MOTORCYCLES
  • Cylinderek / tlok wysokiej jakości do TRIUMPH MOTORCYCLES
  • Cylinderek / tlok wysokiej jakości do HUSQVARNA MOTORCYCLE
  • INDIAN MOTORCYCLES
  • KAWASAKI MOTORCYCLES
  • KTM MOTORCYCLES
  • JAWA MOTORCYCLES
  • BETA MOTORCYCLES
  • DUCATI MOTORCYCLES
  • SWM MOTORCYCLES
  • NORTON MOTORCYCLES
  • VICTORY MOTORCYCLES
  • APRILIA MOTORCYCLES
  • MZ MOTORCYCLES
  • BRIXTON MOTORCYCLES
Więcej

Cylinderek / tlok: Bestsellery do motocykli z naszego katalogu

Dane produkty są jednymi z najczęściej kupowanych rzeczy z katalogu Cylinderek / tlok. Szeroki zakres najlepszych marek pomoże Tobie w wyborze Cylinderek / tlok w okazyjnej cenie i zapewni Tobie najlepsze dopasowanie do Twojej motocyklu.

Motocyklowe pierścienie tłoka uszczelniają komorę spalania. Zapobiegają przedostawaniu się gazów spalinowych do wnętrza skrzyni korbowej silnika. Poza tym pozwalają uniknąć zbyt dużego zużycia oleju silnikowego, zapewniając jego równomierny rozkład na powierzchni roboczej cylindra.

Typy motocyklowych pierścieni tłoka

Ze względu na funkcję:

  • Pierścienie kompresyjne. Odprowadzają ciepło z silnika i uszczelniają komory spalnia. Są umieszczone w górnych rowkach tłoków.
  • Pierścienie olejowe. Usuwają nadmiar środka smarnego ze ścianek cylindra. W wyniku tego warstwa oleju zostaje równomiernie rozłożona. Są umieszczone w dolnych rowkach tłoka.

Ze względu na typ silnika:

  • Dla silników czterosuwowych. Na każdym tłoku znajduje się jeden pierścień olejowy i dwa kompresyjne. Elementy te w tego typu silnikach starczą na 100 000 do 200 000 km. Jednocześnie im mniejsza pojemność skokowa silnika, tym krótsza jest ich żywotność.
  • Dla dwusuwowych jednostek napędowych. Każdy tłok posiada jeden pierścień kompresyjny. Nie ma natomiast olejowych. Średnia żywotność tych elementów wynosi między 10 000 a 20 000 km.

Ze względu na użyty materiał:

  • Żeliwne. Są trwałe i stosunkowo tanie.
  • Stalowe. Charakteryzują się wysoką elastycznością i są odporne na zużycie. Części te pomagają wydłużyć żywotność serwisową jednostki napędowej.

Awarie: ich przyczyny i objawy

  • Zużycie i rozerwanie. Jest to konsekwencja długotrwałego użytkowania. Te części motocyklowe mogą ulec przedwczesnej awarii na przykład z powodu przedostania się zabrudzeń do wnętrza zespołu.
  • Uszkodzenia mechaniczne. Mogą być wynikiem niedbałej konserwacji zespołu. Z reguły awarię można łatwo wykryć już podczas procedury, która ją spowodowała.

Wskazówki dotyczące konserwacji i wymiany pierścieni tłoka

  • W celu przedłużenia żywotności serwisowej tych elementów przydatna jest wymiana oleju silnikowego i filtrów oleju na czas.
  • Gdy nowe części są montowane, łatwo je uszkodzić. Dlatego zaleca się skorzystać w trakcie naprawy ze specjalnych szczypiec.
  • Nie należy używać zużytych elementów, gdyż ma to negatywny wpływ na silnik.

AUTODOC: tylko wysokiej jakości części motocyklowe

Chcesz kupić pierścienie tłoka do motocykla na korzystnych warunkach? Odwiedź nasz sklep internetowy. Często prowadzimy promocje, które pomogą Ci ograniczyć Twoje wydatki. Zostań klientem AUTODOC i ciesz się okazyjnymi zakupami.

loader Prosimy, poczekać!...