Filtr oleju do Twojego motocykla
Zamów niedrogo motocykl Filtr oleju
-
Bezpieczne Zamówienie 200 dni

Filtr oleju dla Top marki motocykli
Filtr oleju: Bestsellery do motocykli z naszego katalogu
- Numer artykułu producenta 7O0080
- Producent RIDEX
- Numer EAN 4059191357093
- Wysokość [mm]: 60
- Gwintowana złączka: 3/4\"-16UNF-1B
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 77
- RIDEX Filtr oleju
- Numer artykułu 7O0080
- Nasza cena 21,64 PLN
- Warunki nowy
- Numer artykułu producenta OC 575
- Producent KNECHT
- Numer EAN 4009026511862
- Gwintowana złączka: M20x1,5
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 4
- Średnica obudowy [mm]: 65,0
- KNECHT Filtr oleju
- Numer artykułu OC 575
- Nasza cena 53,83 PLN
- Warunki nowy
- Numer artykułu producenta OC 467
- Producent MAHLE ORIGINAL
- Numer EAN 4009026501788
- Wysokość [mm]: 51,5, 55,0
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 61,7, 62,0
- Gwintowana złączka: M20x1,5
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 1, OCS 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 75,0, 76,0
- średnica 2 [mm]: 71,0, 72,0
- Rodzaj zaworu: Zawór przepływowy
- Moment dokręcenia [Nm]: 20
- Ciężar netto [g]: 222,0
- Wysokość opakowania [cm]: 5,80
- Długość opakowania [cm]: 8,0
- Szerokość opakowania [cm]: 8,00
- MAHLE ORIGINAL Filtr oleju
- Numer artykułu OC 467
- Nasza cena 27,77 PLN
- Warunki nowy
- Numer artykułu producenta OC 575
- Producent MAHLE ORIGINAL
- Numer EAN 4009026511862
- Wysokość [mm]: 65,0
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 52
- Gwintowana złączka: M20x1,5
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 4
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 65,0
- średnica 2 [mm]: 61
- Rodzaj zaworu: Zawór przepływowy
- Ciężar netto [g]: 200,0
- Wysokość opakowania [cm]: 6,70
- Długość opakowania [cm]: 7,1
- Szerokość opakowania [cm]: 7,10
- MAHLE ORIGINAL Filtr oleju
- Numer artykułu OC 575
- Nasza cena 49,33 PLN
- Warunki nowy
- Numer artykułu producenta OC 619
- Producent MAHLE ORIGINAL
- Numer EAN 4009026729953
- Wysokość [mm]: 63,5
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 62,0
- Gwintowana złączka: 3/4"-16UNF-2B
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 1
- Średnica [mm]: 76,0
- średnica 2 [mm]: 72,0
- Rodzaj zaworu: Zawór przepływowy
- Moment dokręcenia [Nm]: 20
- Ciężar netto [g]: 278,0
- Wysokość opakowania [cm]: 6,50
- Długość opakowania [cm]: 8,0
- Szerokość opakowania [cm]: 8,00
- MAHLE ORIGINAL Filtr oleju
- Numer artykułu OC 619
- Nasza cena 55,95 PLN
- Warunki nowy
- Numer artykułu producenta OC 306
- Producent MAHLE ORIGINAL
- Numer EAN 4009026504017
- Wysokość [mm]: 55,0
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 62,0
- Gwintowana złączka: 3/4"-16UNF-2B
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 7
- Średnica [mm]: 76,0
- średnica 2 [mm]: 72,0
- Rodzaj zaworu: Zawór przepływowy
- Moment dokręcenia [Nm]: 20
- Ciężar netto [g]: 249,0
- Wysokość opakowania [cm]: 5,80
- Długość opakowania [cm]: 8,0
- Szerokość opakowania [cm]: 8,00
- MAHLE ORIGINAL Filtr oleju
- Numer artykułu OC 306
- Nasza cena 55,21 PLN
- Warunki nowy
- Numer artykułu producenta HF303
- Producent HifloFiltro
- Numer EAN 824225110432
- Wysokość [mm]: 73
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
- Średnica obudowy [mm]: 65
- Kolor: czarny
- HifloFiltro Filtr oleju
- Numer artykułu HF303
- Nasza cena 43,17 PLN
- Numer artykułu producenta 180060410
- Producent AUTOMEGA
- Numer EAN 2232390944360
- Wysokość [mm]: 86,5
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 62,6
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,4
- Gwintowana złączka: M20x1,5
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica obudowy [mm]: 80,0
- AUTOMEGA Filtr oleju
- Numer artykułu 180060410
- Nasza cena 19,25 PLN
- Warunki nowy
Filtry oleju do motocykli przeznaczone są do filtrowania oleju w układzie smarowania silnika. Żywotność środka smarnego, układu paliwowego oraz samego silnika zależy od tego, czy tego typu komponenty funkcjonują prawidłowo.
Rodzaje motocyklowych filtrów oleju
Ze względu na stopień filtracji:
- Do filtracji wstępnej. Wykonane są w postaci metalowej lub plastikowej siatki. Części te mogą wyłapywać tylko duże cząstki. Nie mają ograniczonej żywotności serwisowej. Można stosować je ponownie po wymianie oleju.
- Do filtracji dokładnej. Eliminują one nawet najdrobniejsze cząstki z środka smarnego. Tego typu filtry są jednorazowego użytku. Trzeba je wymieniać co 8 000 – 15 000 km. Ze względu na konstrukcję mogą być:
- Z obudową. Ich element filtracyjny znajduje się wewnątrz metalowej obudowy. Jest on przykręcany do specjalnego pręta w silniku lub montowany w specjalnej obudowie. Są one droższe od wymiennych kartridży, ale cechują się znacznie prostszym montażem.
- Bez obudowy. Wykonane są w formie oddzielnych wkładów filtracyjnych. Montowane są w skrzyni korbowej silnika, w odpowiednim przedziale. Wyróżniają się niską ceną, ale trudniej jest je zamontować.
Usterki: ich przyczyny i objawy
- Zapychanie. Jest to naturalny proces. Jednak może on nastąpić szybciej niż zwykle. Z reguły powodem tego stanu rzeczy jest zużywanie się grupy cylinder-tłok, przegrzanie silnika, niska jakość oleju i jego późna wymiana. Objawami awarii są:
- spadek prędkości przy przyspieszaniu do wysokich obrotów,
- przegrzanie silnika,
- silnik zaczyna ryczeć po kilku godzinach jazdy,
- zmiana biegów zajmuje zbyt wiele czasu.
- Utrata szczelności obudowy. Dzieje się tak z powodu nieprawidłowego montażu. Towarzyszy temu wyciek oleju i spadek jego poziomu.
- Uszkodzony zawór upustowy. Psuje się z powodu niskiej jakości części. Tę usterkę można podejrzewać po uruchomieniu silnika, gdy wskaźnik ciśnienia oleju nie gaśnie przez długi czas lub włącza się, gdy silnik pracuje na biegu jałowym.
Wskazówki dotyczące konserwacji i wymiany motocyklowych filtrów oleju
- Zleć wymianę wszystkich części wyłącznie w warsztacie naprawczym motocykli. Przy wykonywaniu tego typu prac konieczna będzie wymiana oleju, a czasami nawet przepłukanie układu smarowania, a są to bardzo czasochłonne procedury.
- Korzystaj tylko z części zamiennych, które są zgodne ze specyfikacjami pojazdu. Nieodpowiednie komponenty nie będą w stanie prawidłowo spełniać swoich funkcji.
AUTODOC: tylko wysokiej jakości części motocyklowe
W naszym sklepie internetowym możesz zawsze kupić wysokiej jakości filtry oleju do motocykli. Dzięki szerokiej gamie produktów na pewno znajdziesz odpowiednią część w naszym katalogu. Nawet jeśli posiadasz model motocyklu retro i części zamienne do niego nie są już produkowane, nasi specjaliści pomogą Ci wybrać alternatywne produkty,aby Twój motocykl mógł wrócić z powrotem na drogę.