Filtr oleju do Twojego motocykla
Zamów niedrogo motocykl Filtr oleju

Filtr oleju do Top marki motocykli
Filtr oleju: Bestsellery do motocykli z naszego katalogu
Dane produkty są jednymi z najczęściej kupowanych rzeczy z katalogu Filtr oleju. Szeroki zakres najlepszych marek pomoże Tobie w wyborze Filtr oleju w okazyjnej cenie i zapewni Tobie najlepsze dopasowanie do Twojej motocyklu.













Filtry oleju do motocykli przeznaczone są do filtrowania oleju w układzie smarowania silnika. Żywotność środka smarnego, układu paliwowego oraz samego silnika zależy od tego, czy tego typu komponenty funkcjonują prawidłowo.
Rodzaje motocyklowych filtrów oleju
Ze względu na stopień filtracji:
- Do filtracji wstępnej. Wykonane są w postaci metalowej lub plastikowej siatki. Części te mogą wyłapywać tylko duże cząstki. Nie mają ograniczonej żywotności serwisowej. Można stosować je ponownie po wymianie oleju.
- Do filtracji dokładnej. Eliminują one nawet najdrobniejsze cząstki z środka smarnego. Tego typu filtry są jednorazowego użytku. Trzeba je wymieniać co 8 000 – 15 000 km. Ze względu na konstrukcję mogą być:
- Z obudową. Ich element filtracyjny znajduje się wewnątrz metalowej obudowy. Jest on przykręcany do specjalnego pręta w silniku lub montowany w specjalnej obudowie. Są one droższe od wymiennych kartridży, ale cechują się znacznie prostszym montażem.
- Bez obudowy. Wykonane są w formie oddzielnych wkładów filtracyjnych. Montowane są w skrzyni korbowej silnika, w odpowiednim przedziale. Wyróżniają się niską ceną, ale trudniej jest je zamontować.
Usterki: ich przyczyny i objawy
- Zapychanie. Jest to naturalny proces. Jednak może on nastąpić szybciej niż zwykle. Z reguły powodem tego stanu rzeczy jest zużywanie się grupy cylinder-tłok, przegrzanie silnika, niska jakość oleju i jego późna wymiana. Objawami awarii są:
- spadek prędkości przy przyspieszaniu do wysokich obrotów,
- przegrzanie silnika,
- silnik zaczyna ryczeć po kilku godzinach jazdy,
- zmiana biegów zajmuje zbyt wiele czasu.
- Utrata szczelności obudowy. Dzieje się tak z powodu nieprawidłowego montażu. Towarzyszy temu wyciek oleju i spadek jego poziomu.
- Uszkodzony zawór upustowy. Psuje się z powodu niskiej jakości części. Tę usterkę można podejrzewać po uruchomieniu silnika, gdy wskaźnik ciśnienia oleju nie gaśnie przez długi czas lub włącza się, gdy silnik pracuje na biegu jałowym.
Wskazówki dotyczące konserwacji i wymiany motocyklowych filtrów oleju
- Zleć wymianę wszystkich części wyłącznie w warsztacie naprawczym motocykli. Przy wykonywaniu tego typu prac konieczna będzie wymiana oleju, a czasami nawet przepłukanie układu smarowania, a są to bardzo czasochłonne procedury.
- Korzystaj tylko z części zamiennych, które są zgodne ze specyfikacjami pojazdu. Nieodpowiednie komponenty nie będą w stanie prawidłowo spełniać swoich funkcji.
AUTODOC: tylko wysokiej jakości części motocyklowe
W naszym sklepie internetowym możesz zawsze kupić wysokiej jakości filtry oleju do motocykli. Dzięki szerokiej gamie produktów na pewno znajdziesz odpowiednią część w naszym katalogu. Nawet jeśli posiadasz model motocyklu retro i części zamienne do niego nie są już produkowane, nasi specjaliści pomogą Ci wybrać alternatywne produkty,aby Twój motocykl mógł wrócić z powrotem na drogę.
Przydatne informacje na temat funkcji, przyczyn usterek, diagnostyki i częstotliwości wymiany
Pewność w zakupie przez Internet! Możesz zwrócić część zamienną bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. W jaki sposób? Skorzystaj z serwisu Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 9,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych
Ponad 50 000 towarów w najlepszych cenach
Płać bezpiecznie za zakupy z możliwością wyboru dogodnych metod