
Części zamienne do motocykli PEUGEOT

Części do motocykli do 42 modeli PEUGEOT MOTORCYCLES
Prosimy wybrać swój model spośród motocykli PEUGEOT-
101 produkowany od 01.1970
-
103 produkowany od 01.1981
-
104 produkowany od 01.1970
-
105 produkowany od 01.1981
-
BELVILLE produkowany od 01.2018
-
BUXY produkowany od 01.1995
-
CITYSTAR produkowany od 07.2011
-
DJANGO produkowany od 07.2014
-
ELYSEO produkowany od 01.1998
-
ELYSTAR produkowany od 01.2002
-
FOX produkowany od 01.1994
-
GEOPOLIS produkowany od 01.2006
-
JETFORCE produkowany od 01.2003
-
KISBEE produkowany od 01.2010
-
LOOXOR produkowany od 01.2001
-
LUDIX produkowany od 01.2004
-
LXR produkowany od 01.2009
-
METROPOLIS produkowany od 01.2013
-
MISTRAL produkowany od 01.2007
-
NK7 produkowany od 04.2010
-
RAPIDO produkowany od 01.1985
-
SATELIS produkowany od 01.2006
-
SC produkowany od 01.1988
-
SCOOTELEC produkowany od 01.1996
-
SCOPER produkowany od 01.1983
-
SPEEDAKE produkowany od 01.1995
-
SPEEDFIGHT produkowany od 01.1996
-
SQUAB produkowany od 01.1996
-
SUM-UP produkowany od 06.2007
-
SV produkowany od 01.1993
-
TKR produkowany od 01.2000
-
TREKKER produkowany od 01.1998
-
TWEET produkowany od 01.2010
-
V-CLIC produkowany od 03.2007
-
VIVACITY produkowany od 01.1998
-
VOGUE produkowany od 01.1989
-
VOX produkowany od 01.2012
-
XP6 produkowany od 03.2008
-
XPS produkowany od 06.2006
-
XR6 produkowany od 01.2004
-
XR7 produkowany od 08.2008
-
ZENITH produkowany od 05.1994
Katalog części do motocykli marki PEUGEOT

Motocykle Peugeot produkowane są przez założoną w 1898 roku firmę o tej samej nazwie. Obecnie jest ona wspólną własnością francuskiego producenta samochodów PSA Group oraz indyjskiej korporacji Mahindra & Mahindra Limited. Obecnie firma oferuje dwukołowe i trójkołowe skutery. Zakłady produkcyjne firmy znajdują się na terenie Francji i Chin.
Historia powstania marki
Prototyp motocykli powstał już w 1898 roku. Wyposażony był on w silnik De Dion-Bouton zamontowany w tylnej części pojazdu. Nowo skonstruowany pojazd został zaprezentowany na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu, jednak nigdy nie był dostępny w masowej produkcji. W 1901 roku na zaprezentowano klientom motocykl z silnikiem o pojemności skokowej 0,193 litra oraz mocy 1,5 KM. Wszedł on do masowej produkcji.
Wielokrotnie kierowcy wyścigowi ustanawiali różne rekordy, jeżdżąc motocyklami Peugeot. Przykładowo w 1913 roku firma wyprodukowała sportowy model 500 M. Był to pierwszy motor wyposażony w dwa wałki rozrządu. Kolejną cechą tej nowości był fakt, że każdy z cylindrów silnika wyposażony był w cztery zawory. Podczas jazdy próbnej wykazał niespotykaną jak dla swojej klasy prędkość 122 km/h.
Zbudowany w 1934 roku motocykl P515 zapewnił rajdowcom ustanowienie licznych rekordów świata. Szczególnym był fakt, że przejechał on dystans 3000 km ze średnią prędkością 118 km/h. Do lat 50-tych XX wieku firma była liderem wśród francuskich producentów motocykli.
Po 2015 roku, kiedy marka została częściowo wykupiona przez Mahindra & Mahindra Limited, rozpoczęto konstruowanie motoru sportowego MGP3O. W 2017 roku pojazd wziął udział w wyścigu Moto3. Od tamtego czasu firma skupiła się na produkcji skuterów.
W 2018 roku firma zaprezentowała na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu dwa motocykle koncepcyjne Peugeot P2X - Cafe Racer i Roadster. Wykonane są one w stylu retro, jednak przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak światła do jazdy dziennej typu LED.
Popularne modele
- Speedfight 4,
- Tweet,
- Belville,
- Satelis,
- Vivacity,
- Kisbee.
Zalety motocykli Peugeot
- Lekka waga. W szczególności model Tweet, w zależności od wersji, ważył zaledwie 100 kg lub 106 kg, co pozwala na łatwą jazdę w dużym natężeniu ruchu drogowego oraz na szybkie przyspieszanie.
- Umiarkowane spalanie paliwa. Między innymi pojazd Belville, nawet wraz z bagażem, jest w stanie przejechać dystans prawie 40 km, spalając 1 litr paliwa.
- Przestronny przedział bagażowy. Na przykład skuter Vivacity posiada nawet dwa przedziały: 22-litrowy znajdujący się pod siedzeniem, a także 13-litrowy w jego przedniej części.
Dane techniczne
- Autorskie silniki Smart Motion. Zapewniają one optymalny stosunek momentu obrotowego do zużycia paliwa oraz charakteryzują się minimalnym poziomem hałasu.
- System antypoślizgowy ABS. Nawet skutery Peugeot z silnikiem o pojemności skokowej nie większej niż 0,125 litra wyposażone są w ten system. Dzięki temu zapewniony jest wysoki poziom bezpieczeństwa dla wszystkich pojazdów tej marki.
- System kontroli trakcji TCS z różnymi trybami pracy. Zmniejsza on moment obrotowy, aby zapobiec poślizgowi kół. Posiada on kilka trybów pracy, na przykład Urban lub Sport. Poza tym system można wyłączyć w razie zaistniałej potrzeby.
AUTODOC: tylko najwyższej jakości części do motocykli
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do naprawy i konserwacji dwukołowca. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika katalogowi i profesjonalnemu wsparciu ze strony zespołu AUTODOC możliwy jest praktycznie natychmiastowy wybór i zakup części zamiennych do skuterów Peugeot. Większość części sprzedawana jest w naszym sklepie tanio, dzięki czemu Twoje zakupy przez Internet nie będą zbyt drogie.